Stora killen!

hejhej
Tänk att jag alltid ska vakna hur tidigt som helst när jag är barnledig, det är ju då man ska passa på att sova ut. Idag har våran lilla skrutt namndag och inte bara det utan han blir 8 månader idag också! Tänk vad tiden går fort, helt sjukt!
Min bror är hemma på besök också, får se om Vincent och hans pappa skulle titta förbi en stund senare. Bror saknar ju Vincent så mycket så det skulle vara roligt om han fick träffa han en stund.
Får se vad kvällen har och erbjuda då, vet inte om jag har sån större lust att göra nått heller. Kan vara skönt att bara vara hemma och ta det lugnt också!
Nu blir det en dusch och lite mat, vi får höras senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0