en dålig morgon med lite sömn

hejhej
Ingen rolig morgon alls har jag haft, vaknade kl 6 av att jag hade kraftiga magsmärtor. Kunde varken sitta, ligga eller stå kändes det som, prövade med allt för att smärtorna skulle fungera. Mamma bad mig ringa sjukhuset men jag är så envis och vägra men till slut orkade jag inte nå mer så då ringde jag. Ja och vad tror ni händer då? Mina magsmärtor försvinner.
Lillkillen har ialla fall sovit bra hela natten och sov till kl 10, nu sitter han och kollar på barnpogram och leker. Ska strax bada honom och klä honom för klockan 1 kommer hans pappa och hämtar honom.
Vi ska kolla på ny vagn åt honom också, får se om det blir den jag kollat på, lär höra vad hans pappa tycker.
Ha det så bra idag så skriver jag lite senare.



Bild från förlossningen, här har han precis tittat ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0