torsdag

hejhej
Vincent sov jätte bra inatt och det är vid sånna tillfällen ja borde passa på att sova ja med, men jag kunde verkligen inte. Jag vred och vände mig i stort sätt hela natten och en jäkla hosta hade jag. Somnade runt halv 6 i morse och klev upp kl 09.30. Vincent sov vidare till klockan kvart över 10 han, sen vaknade han också.
Mamma kom och hämtade oss och vi åkte upp till mormor och morfar, där var vi bra länge och mormor var så glad över att se Vincent. Passade också på att tvätta en maskin tvätt där eftersom det inte finns tvättider här, det är så tråkit när man verkligen behöver tvätta.
I morgon blir det en promenad ner på stan med mamma på förmiddagen, sen åker skrutten hem till sin pappa och ska vara där hela helgen. Jag ska verkligen passa på att göra saker här hemma och sova känns det som.
Nu ska jag ta en dusch, ni får ha det så bra så länge. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0