sömnproblem?

hejhej
är snart fyra och jag kan verkligen inte sova, somnade en stund men vaknade nästan på en gång! Ska vara i skolan om 5 timmar, får se hur jag ska klara av dagen. Blir och dricka mycker kaffe skulle jag tro.
Var ialla fall ner på stan idag och gick runt där, tror vi var ute i ungefär 4 timmar och det var riktigt skönt ute. Vincent är förkyld men feberfri ialla fall så då kan man ju vara ute.
Hoppas det kommer gå lika bra med Vincent i morgon i skolan, sist verkade det som om han tyckte det var riktigt roligt. Nu lär jag försöka sova, får se om jag kommer lyckas!
kram på er


En väldigt stolt och glad moster!


Stolt Mormor!


Vincent i mitt knä på BB och har precis matat honom! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0