Min älskade son hemma igen!

hejhej
Idag har jag storstädat hela lägenheten, riktigt skönt fraktiskt. Linda och Leon kom hit vid fyra ungefär och min lilla älskling kom hem i samma sväng han med. Vad jag har saknat honom, helt sjukt vad tomt det är när han inte är hemma. Vincent och Leon har lekt, så roligt och se hur dem pratar med varandra. Nu ikväll har jag och Vincent badat och bara lega och myst tills han somnade, han var så trött.
Imorgon vet jag inte vad som händer faktiskt, vi får se om vi hittar på nått med mamma eftersom hon har ledig vecka. Annars blir det en långpromenad ialla fall.
Nu ska jag kolla på wallander som går på fyran klockan nio, sen blir det kväller för min del också. Skönt och komma i säng i tid någon gång också! Ni får ha det så bra så länge så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0