Kan inte sova!

hejhej
Jag kan inte sova så passar på att skriva ett inlägg! Nu ikväll har jag städat, vincent somnade vid halv nio idag. Blev faktiskt chockad, han brukar inte somna förns halv 10 annars men antar att han var trött. Nu ligger jag framför tvn och kollar på femman, väntar på att klockan ska bli 20 över tolv så ska ja kolla på Sofias änglar eftersom jag missade det i tisdags.
Imorgon kommer mamma och hämtar mig och Vincent, så åker vi till mormor och morfar så dem får träffa honom. Det var ett tag sen nu, tror inte vi har varit där sen julafton. Inte Vincent ialla fall och eftersom att mormor är dålig blir det vi som får åka upp och hälsa på.


Kan inte riktigt förstå att han varit sådär liten :) tiden går fort <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0