godnatt!

hejhej
Har tyvärr inte orkar skriva något nu under helgen, men slänger in ett inlägg nu innan jag ska sova tänkte jag.
Igår drack jag och några kompisar och hade det riktigt trevligt men det blev lugnt eftersom jag är så himla förkyld och inte alls pigg. Idag har jag faktiskt bara legat och latat mig, riktigt skönt faktiskt för det är inte så ofta man kan göra det. Syster var här så vi kollade på melodifestivalen, men dock tyckte jag det inte var så speciellt bra.
Jag saknar min älskade son också, helt sjukt vad tyst det är. Ibland tycker jag att ja hör honom men det är ju tyvärr inte så. Han kommer hem i morgon, blir massa myys då. Får se om Linda och hennes lilla son kommer hit en stund i morgon också, skulle vara trevligt.
Nu ska jag ta och sova, hoppas ni haft en trevlig lördagkväll, kram



Klias i tänderna nu, biter i allt :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0